PROFIX sp. z o.o.
PROFIX sp. z o.o. (założona w 1993 r.), jako trzon Grupy Kapitałowej PROFIX, posiada 5 marek własnych narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i środków ochrony indywidualnej, w tym PROLINE – najbardziej rozpoznawalną markę narzędzi ręcznych w Polsce, LAHTI PRO – dynamicznie rozwijającą się i cenioną przez użytkowników markę odzieży roboczej.
Strategia PROFIX to stabilny i zrównoważony rozwój
PROFIX oferuje jedną z najszerszych i najlepiej dopasowanych do potrzeb klientów ofert produktowych na rynku. Wyroby oznaczone jej markami własnymi obecne są w tysiącach firm oraz milionach domów w kraju i za granicą. Nieustannie rozwija się, aby odpowiadać na zmieniające się oczekiwania konsumentów.
Po 30 latach znaczącego wpływu na rynek oferta sprzedażowa PROFIX obejmuje już ponad 20 000 różnorodnych produktów, obecnych z sukcesami na wielu rynkach Unii Europejskiej i poza nią.
Obecna pozycja rynkowa Profix jest efektem pomysłowości i pracowitości ludzi tworzących firmę i jej marki. To projekt na lata budowany sukcesywnie od lat. Grupa PROFIX zaprasza do współpracy wszystkich partnerów, którym bliska jest taka właśnie filozofia prowadzenia biznesu.
Istotny wpływ Grupy PROFIX na rozwój rynku
Przez blisko trzy dekady obecności na rynku firma zbudowała doświadczony zespół pracowników i zyskała lojalnych klientów, do których dostarczyła miliony narzędzi, elektronarzędzi oraz artykułów BHP.
Powołała do życia i rozwinęła pięć marek własnych. Wdrożyła pionierskie programy wspierające sprzedaż i wybudowała jedno z nowocześniejszych centrów dystrybucyjno-handlowych.
Rozwijając współpracę z dostawcami i klientami oferuje wysokiej jakości produkty oraz skuteczne rozwiązania, dzięki którym wspólnie osiąga przewagę konkurencyjną.
Dołącz do liczącego się partnera w Polsce i poza jej granicami
Grupa PROFIX dynamicznie buduje swoją sieć dystrybucji poza granicami Polski, m.in. w Rumunii, krajach bałkańskich, na Węgrzech czy Ukrainie. Jej narzędziami bezpieczniej, wygodniej i szybciej pracują profesjonaliści, reprezentujący różne gałęzie gospodarki. W swoim otoczeniu biznesowym firma ma opinię godnej zaufania, otwartej na współpracę, pomocnej. Dzieli się doświadczeniami, które w rezultacie pozwalają na wspólne wypracowanie najlepszych rozwiązań.